Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral? | جمع من الإلهام والحافز الإسلامي: Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral?
Custom Search
"Tunjukilah kami jalan yang lurus ... " (Al Fatihah 6)
Sabda Isa kepadanya, "Akulah jalan Yang Lurus ... " (Injil, Rasul Yahya 14:6)

Kamis, 11 Oktober 2012

Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral?


جمع من الإلهام والحافز الإسلامي - Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral? Update Lagi Nih sodara Muslimin Dan Muslimat, Tentang Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral?. Untuk Sahabat Sekeyakinan Yang sedang Mencari Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral?, Mungkin Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral? Ini bermanfaat Buat Anda. Monggo Dilihat Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral? di bawah Ini Agar Lebih Jelas Tau Tentang Agama kita Yang sangat Kita Cinta Dan Kita Puji-puji ini.

Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral?

Gambar

Gambar

Gambar

Gambar

Gambar

Gambar

Gambar

Gambar
Duladi
 
Tulisan: 1607
Bergabung: Kamis 20 November 2008 pk 1.04



Terima kasih telah membaca Artikel Tentang Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral? . Jika Anda ingin Copy Paste Artikel ini, Harap cantumkan Link Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral? sebagai sumbernya.
thumbnail Judul: Jika sekiranya Awloh bukan Iblis, kenapa muslim semakin taat kepadanya, bukannya tambah pintar, baik dan bermoral, tapi malah tambah go-blok, jahat, beringas dan tidak bermoral?
Ditulis Oleh:جمع من الإلهام والحافز الإسلامي
Dtrebitkan Pada :2012-10-11T08:40:00-07:00
Rating: 4.9
Reviewer: 9999 Reviews
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

جمع من الإلهام والحافز الإسلامي.

Designed by Admin | Publisher